Այսօր: Երկուշաբթի, 13 Հուլիսի 2020թ.
Չարենցավանի համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 228
ԿՈՏԱՅՔԻ ՄԱՐԶԻ ՉԱՐԵՆՑԱՎԱՆ ՀԱՄԱՅՆՔ
 
Ավագանու որոշման նախագիծ N 18
 
Դիտել Ավագանու որոշումը

ՆԱԽԱԳԻԾ 18


Զեկ. ՍՈՒՐԵՆ ՇԱՀՆԱԶԱՐՅԱՆ

ՉԱՐԵՆՑԱՎԱՆ ՀԱՄԱՅՆՔԻ 2018 ԹՎԱԿԱՆԻ ՏԱՐԵԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ ՀԱՂՈՐԴՈՒՄ

         ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵ

ԵԿԱՄՏԱՅԻՆ ՄԱՍ

Չարենցավան համայնքի 2018 թվականի վարչական բյուջեի տարեսկզբի եկամուտների ճշտված  պլանը կազմել է 973709.1 հազ. դրամ, փաստացին կազմել է 927359.0 հազ. դրամ, կամ փաստացի պլանը տարվա ճշտված պլանի նկատմամբ կատարվել է  95.2 % -ով:

Չարենցավան համայնքի 2017 թվականի վարչական բյուջեի տարեսկզբի  եկամուտների պլանը կազմել է 876020,3 հազ. դրամ, ճշտված պլանը կազմել է 1005208,5 հազ. դրամ, փաստացին կազմել է 893149,6 հազ. դրամ, կամ փաստացին տարվա ճշտված պլանի  նկատմամբ կատարվել է 88,9 %-ով:

Համայնքի վարչական բյուջեի եկամուտների հավաքագրման 2018 և 2017 թվականների տվյալներից պարզվում է, որ 2018 թվականի վարչական բյուջեի եկամուտների փաստացի հավաքագրումը 2017 թվականի համեմատությամբ աճել է 34209.4 հազ. դրամով:

Չարենցավան համայնքի 2018 թվականի վարչական բյուջեի ճշտված պլանով սեփական եկամուտ է պլանավորվել 462478.5 հազ. դրամ, փաստացի եկամուտը կազմել է 416128.4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 90%-ով:

Չարենցավան համայնքի 2017 թվականի վարչական բյուջեի ճշտված պլանով սեփական եկամուտ է պլանավորվել 470837,4 հազ. դրամ, փաստացի եկամուտը կազմել է 358778,5 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 76,2 %-ով:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Համայնքի վարչական բյուջեի սեփական եկամուտների հավաքագրման 2018 և 2017 թվականների տվյալներից պարզվում է, որ 2018 թվականի վարչական բյուջեի սեփական եկամուտների փաստացի հավաքագրումը 2017 թվականի համեմատությամբ աճել է 57349.9հազ.դրամով                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    2018 թվականին համայնքի վարչական տարածքում գտնվող շենքերի և շինությունների գույքահարկի եկամուտների գծով պլանավորած 68375.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացին կազմել է 54761.3 հազ. դրամ, կամ  պլանը կատարվել է 80.1%-ով, իսկ գույքային հարկեր այլ գույքից` գույքահարկ փոխադրամիջոցների համար  եկամտատեսակի գծով պլանավորած 86200.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացին կազմել է 96473.2  հազ. դրամ, կամ պլանը  կատարվել է 111.9 % -ով:

Գույքահարկի փաստացի եկամուտը 2017 թվականին կազմել է  151519,7 հազ. դրամ` ճշտված պլանով 147499,4 հազ. դրամի դիմաց, կամ պլանը  կատարվել է 102,7 %-ով:

Գույքահարկի հավաքագրման 2018 և 2017թվականների բերված  տվյալներից պարզվում է, որ 2018 թվականի գույքահարկի փաստացի հավաքագրումը` 151234.5 հազ. դրամ  2017 թվականի համեմատությամբ նվազել է 285.2 հազ. դրամով: 

2018 թվականին համայնքի վարչական տարածքում գտնվող հողի հարկի գծով պլանավորած  51750.0 հազ.դրամի դիմաց  եկամուտի փաստացին կազմել է 41886.5 հազ. դրամ, կամ  պլանը կատարվել է 81%-ով:

2017 թվականին հողի հարկի գծով ճշտված պլանով պլանավորած  50697,9 հազ. դրամի դիմաց  փաստացի մուտքը կազմել է 41506,9 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 81,9 %-ով:

Հողի հարկի 2018 և  2017  թվականների  տվյալներից երևում է, որ 2018 թվականի հողի հարկի փաստացի հավաքագրումը  2017 թվականի համեմատությամբ  աճել է 379.6 հազ. դրամով:

            Ապրանքների մատակարարումից և ծառայությունների մատուցումից այլ պարտադիր վճարներ` համայնքի բյուջե վճարվող պետական տուրքեր   եկամտատեսակի գծով պլանավորած 6500.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացին կազմել է  5589.1 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 86% -ով:

2017 թվականի բյուջեի պետական տուրքի գծով պլանավորած  6500,0 հազ. դրամ եկամտի դիմաց  փաստացի մուտքը  կազմել է 5186,2 հազ. դրամ, կամ պլանը  կատարվել է 79,8 %-ով:

Պետական տուրքի 2018 և 2017 թվականների բերված տվյալներից երևում է, որ 2018 թվականի փաստացի մուտքերը  2017 թվականի համեմատությամբ աճել է 402.9 հազ. դրամով:

2018 թվականին վարչական  բյուջեի ապրանքների օգտագործման կամ գործունեության իրականացման թույլտվության վճարներ` տեղական տուրքեր եկամտատեսակի գծով պլանավորած  13106.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացին կազմել 13618.3 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  103.9% -ով:

2017 թվականի  վարչական  բյուջեի տեղական տուրքերի պլանը կատարվել է  104.7%-ով, կամ պլանավորված 12582,0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 13175.3 հազ. դրամ:

 Տեղական տուրքերի 2018 և 2017 թվականների բերված տվյալներից երևում է, որ  2018 թվականի տեղական տուրքի  փաստացի հավաքագրումը  2017 թվականի համեմատ աճել է 443.0 հազ. դրամով:

             2018 թվականի ընթացքում համայնքի գույքի վարձակալությունից եկամուտներ` համայնքի վարչական տարածքում գտնվող պետական սեփականություն համարվող հողերի վարձակալության վճարների գծով պլանավորված 1900.0 հազ. դրամի դիմաց  փաստացին կազմել է 1578.8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  83.1 %-ով:

           Համայնքի վարչական տարածքում գտնվող համայնքի սեփականություն համարվող հողերի վարձակալության վճարների գծով պլանավորված 21700.0 հազ. դրամ եկամուտների դիմաց փաստացի եկամուտը կազմել է 25269.9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  116.5 %-ով:

2017 թվականի վարչական  բյուջեի համայնքի սեփականություն համարվող հողերի վարձակալական վճարների գծով ճշտված պլանով նախատեսված 26321,0 հազ. դրամի դիմաց եկամտի փաստացին կազմել է 20026,9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  76%-ով:

Համայնքի վարչական տարածքում գտնվող պետական սեփականություն համարվող հողերի վարձակալական վճարների գծով ճշտված պլանով նախատեսված 780,0 հազ. դրամի դիմաց եկամտի փաստացին կազմել է 1208,7 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  155%-ով:

Համայնքի վարչական տարածքում գտնվող պետական սեփականություն համարվող հողերի վարձակալության վճարների գծով բերված տվյալներից երևում է, որ 2018 թվականի մուտքերը 2017 թվականի համեմատությամբ աճել  է 370.1 հազ. դրամով,  իսկ համայնքի վարչական տարածքում գտնվող համայնքի սեփականություն համարվող հողերի վարձակալության վճարների գծով բերված տվյալներից երևում է, որ 2018 թվականի մուտքերը 2017 թվականի համեմատությամբ աճել  է 5243.0 հազ. դրամով:    

           2018 թվականի վարչական բյուջեի  համայնքի գույքի վարձակալությունից եկամուտներ`այլ գույքի վարձակալությունից վճարների գծով պլանավորված 3660.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացին կազմել է 3981.1 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  108.8 %-ով:

                 2017 թվականի  բյուջեի գույքի վարձակալական վճարների պլանը կատարվել է  101.4%-ով, կամ ճշտված պլանով պլանավորված 3260,0հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է  3304,4 հազ. դրամ:

        Գույքի վարձակալական վճարների գծով ներկայացված տվյալներից երևում է, որ 2018 թվականի գույքի վարձակալական վճարների գծով հավաքագրած հարկատեսակը 2017 թվականի  համեմատ աճել է  676.7 հազ. դրամով:

2018 թվականի ընթացիկ ներքին պաշտոնական դրամաշնորհներ` ՀՀ  պետական բյուջեից ֆինանսական համահարթեցման սկզբունքով տրամադրվող դոտացիայից  հատկացվել է 492472.5 հազ. դրամ և ՀՀ պետական բյուջեից  տրամադրվող նպատակային հատկացումներ/սուբվենցիաներ/` ստացված կառավարման այլ մակարդակներից 18662.1 հազ. դրամ:

2017 թվականին ֆինանսական համահարթեցման սկզբունքով  պետական բյուջեից   հատկացվել է դոտացիա՝  513032,3 հազ. դրամ, պետական բյուջեից  տրամադրվող նպատակային հատկացումներ /սուբվենցիաներ/, ստացված կառավարման այլ մակարդակներից` 21338,8 հազ. դրամ:

Պետական բյուջեից ֆինանսական համահարթեցման սկզբունքով տրամադրվող դոտացիայի ներկայացված տվյալներից երևում է, որ 2018 թվականին դոտացիայի գումարը 2017 թվականին Պետական բյուջեից ստացված դոտացիայի  համեմատ նվազել է 20559.8 հազ. դրամով, իսկ սուբվենցիայի գումարը նվազել է 2676.7 հազ. դրամով:

            2018 թվականին ապրանքների մատակարարումից և ծառայությունների մատուցումից եկամուտներ` պետության կողմից տեղական ինքնակառավարման մարմիններին պատվիրակված լիազորությունների իրականացման ծախսերի ֆինանսավորման համար պետական բյուջեից ստացվել է 5354.1 հազ. դրամ, իսկ օրենքով սահմանված դեպքերում համայնքային հիմնարկների կողմից առանց տեղական տուրքի գանձման մատուցվող ծառայությունների, կամ կատարվող գործողությունների դիմաց ստացվող (գանձվող) այլ վճարների  դիմաց ստացվել է 6763.7 հազ դրամ:

2017 թվականին պետության կողմից ՏԻՄ-ին պատվիրակված լիազորությունների իրականացման ծախսերի ֆինանսավորման համար /ՔԿԱԳ/ պետական բյուջեից հատկացվել է 5357,1  հազ. դրամ:

ԾԱԽՍԱՅԻՆ ՄԱՍ

 

2018 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի տարեկան պլանը կատարվել է 95.1%-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված   974659.5 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել  է 926645.1  հազ. դրամ:

2017 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի պլանը կատարվել է  88,8%-ով կամ ճշտված պլանով նախատեսված  1008803,6 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է  895794,4 հազ. դրամ:

 2018 թվականի վարչական բյուջեի ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ հատվածի ծախսային մասի պլանը կատարվել է 97.1%-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված 280388.3 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է  272153.7  հազ. դրամ, որից `

            ա. օրենսդիր և գործադիր մարմիններ, պետական կառավարում հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել  է 96.9%-ով,  կամ ճշտված պլանով նախատեսված 202101.8 հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է  195808.0  հազ. դրամ,

            բ. ընդհանուր բնույթի ծառայություններ  հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 98.1%-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված 5946.5հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է 5831.7  հազ.դրամ,

            գ. ընդհանուր բնույթի  հանրային ծառայություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 97.5%-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված 72340.0 հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է 70514.0 հազ.դրամ:

2017 թվականի բյուջեի  ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ հատվածի ծախսային մասի պլանը կատարվել է  88,9%-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված  324038,9 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 288156,2  հազ.դրամ, որից`

ա.   օրենսդիր և գործադիր մարմիններ, պետական կառավարում հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 87,8%-ով կամ պլանով նախատեսված  257943,2 հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է 226617,2 հազ. դրամ,

բ.    ընդհանուր  բնույթի այլ ծառայություններ  հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 94,3 %-ով կամ պլանով նախատեսված 6977,7 հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է 6582,9 հազ. դրամ,

գ     ընդհանուր բնույթի  հանրային ծառայություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է  92,9-ով կամ ճշտված պլանով նախատեսված 59118,0 հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է 54956,0  հազ. դրամ:

2018 և 2017 թվականների  տվյալներից  երևում է, որ 2018 թվականի ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ հատվածի պահպանման ծախսերը 2017 թվականի  պահպանման ծախսերի ֆինանսավորման համեմատ նվազել է 16002.5 հազ. դրամով:

                 2018 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի  պաշտպանություն  հատվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 300.0 հազ. դրամ, որից`

             ա. քաղաքացիական պաշտպանություն հոդվածով պլանավորվել է 100.0 հազ. դրամ,

 բ. պաշտպանություն /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի  ճշտված պլանով պլանավորվել է 200.0 հազ. դրամ:

              2017 թվականի բյուջեի ծախսային մասի  պաշտպանություն  հատվածի ճշտված       պլանով պլանավորված 1450,0 հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է  90,0  հազ. դրամ, որից՝

     ա.քաղաքացիական պաշտպանություն հոդվածով պլանավորվել է 570,0 հազ. դրամ,

     բ. պաշտպանություն /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի  ճշտված պլանով պլանավորվել է      880,0 հազ. դրամ, որից ֆինանսավորվել է 90,0 հազ դրամ:

   2018 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի  հասարակական կարգ, անվտանգություն և դատական գործունեություն   հատվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 100.0 հազ. դրամ, որից` փրկարար ծառայություն  հոդվածով  պլանավորվել է 100.0 հազ. դրամ:

2017 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի  հասարակական կարգ, անվտանգություն և դատական գործունեություն   հատվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 1671,0 հազ. դրամ:

2018 թվականի վարչական բյուջեի  տնտեսական հարաբերություններ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 27983.8 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 17233.8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 61.6%-ով որից`

        ա.գյուղատնտեսություն  հոդվածի պահպանման ծախսերի ճշտված պլանով նախատեսված  83.8 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 83.8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 100%-ով,

         բ. ճանապարհային տրանսպորտ հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 61.5%-ով, կամ պլանով նախատեսված 27900.0հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է 17150.0 հազ.դրամ:

  2017 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի տնտեսական հարաբերություններ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված 7685,0 հազ դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3581,4 հազ դրամ, կամ պլանը կատարվել է 46,6%-ով, որից՝

ա. գյուղատնտեսություն, անտառային տնտեսություն, ձկնորսություն և որսորդություն հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված 2780,0 հազ դրամի դիմաց ծախսվել է 1247,2 հազ դրամ,

բ. ճանապարհային տրանսպորտ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 4905,0 հազ դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 2334,2 հազ դրամ:

2018 և 2017 թվականների վարչական բյուջեի ծախսային մասի տնտեսական հարաբերություններ հատվածի տվյալներից  երևում է, որ 2018 թվականի տնտեսական հարաբերություններ հատվածի փաստացի տվյալները 2017 թվականի  ծախսերի ֆինանսավորման համեմատ աճել է 13652.4 հազ. դրամով:

2018 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի շրջակա միջավայրի պաշտպանություն  հատվածի   ճշտված պլանով պլանավորված 146000.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 135046.4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 92.5 %-ով, որից`

 աղբահանում հոդվածի  ճշտված պլանով պլանավորված 146000.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 135046.4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 92.5 %-ով:

2017 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի շրջակա միջավայրի պաշտպանություն  հատվածի աղբահանում հոդվածի    ճշտված պլանով պլանավորված 124900,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 115358,7 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 92,4%-ով:

2018 և 2017  թվականների  տվյալներից  երևում է, որ 2018 թվականի շրջակա միջավայրի պաշտպանության աղբահանում հոդվածի պահպանման ծախսերը 2017 թվականի  աղբահանման ծախսերի ֆինանսավորման համեմատ ավելացել է 19687.7 հազ. դրամով:

      2018 թվականի վարչական բյուջեի  բնակարանային շինարարություն և կոմունալ ծաայություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 7410.6 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 2495.0 հազ. դրամ, որից`

ա. բնակարանային շինարարություն հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 5775.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 2375.0 հազ. դրամ:

բ. փողոցային լուսավորում հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 790.0 հազ. դրամ,

գ. բնակարանային շինարարություն և կոմունալ ծաայություն  /այլ դասերին        չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված  845.6 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 120.0 հազ. դրամ:

  2017 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի բնակարանային շինարարություն և կոմունալ ծառայություն հատվածի պլանը կատարվել է 48.2%-ով, կամ ճշտված պլանով պլանավորված 10432,0 հազ դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 5028,6 հազ դրամ, որից՝

        ա. բնակարանային շինարարություն հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 2800,0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  1050,0 հազ.դրամ,

         բ. ջրամատակարարում հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 1667,0 հազ դրամ,

         գ. փողոցների լուսավորում  հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 5965.0 հազ դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3978,6 հազ դրամ, կամ պլանը կատարվել է 66,7%-ով:

2018 և 2017  թվականների  տվյալներից  երևում է, որ 2018 թվականի բնակարանային շինարարություն և կոմունալ ծառայության պահպանման ծախսերը 2017 թվականի  ծախսերի ֆինանսավորման համեմատ նվազել է 2533.6 հազ. դրամով:

  2018 թվականի վարչական բյուջեի  հանգիստ, մշակույթ և կրոն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 23913.8 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 23184.3 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  96.9 %-ով, որից`

         մշակութային ծառայություններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 23363.8 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 22934.3 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է

98.2 %-ով, որից`

         գրադարաններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 18500.0 հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է 18231.0  հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  98.5 %-ով,

         մշակույթի տներ, ակումբներ, կենտրոններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 1255.0 հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է 1254.3  հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  99.9 %-ով,

            այլ մշակութային կազմակերպություններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված  3608.8 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3448.9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 95.6 %-ով,

            կրոնական և հասարակական այլ ծառայություններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված  550.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 250.0 հազ. դրամ:

            2017 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի  հանգիստ, մշակույթ և կրոն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 33555,6 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 28520,8  հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 85%-ով, որից` մշակութային ծառայություններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 31347,6 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 28370,8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 90,5 %-ով, որից

ա.   գրադարաններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 18078.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 17650,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  97,6 %-ով,

բ.    մշակույթի տներ, ակումբներ, կենտրոններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 6549,6 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 6547,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  99,9%-ով,

գ. այլ մշակութային կազմակերպություններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 6720,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 4173,8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  62,1%-ով,

դ.    հեռուստահաղորդումներ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 358,0 հազ. դրամ:

ե. քաղաքական կուսակցություններ, հասարակական կազմակերպություններ, արհմիություններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 1850,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 150,0 հազ. դրամ:

          2018 և  2017  թվականների  տվյալների համեմատականից   երևում է, որ 2018 թվականի Հանգիստ, մշակույթ և կրոն հատվածի  պահպանման ծախսերը 2017 թվականի ֆինանսավորման համեմատ   նվազել է  5186.5 հազ. դրամով:

2018 թվականի վարչական բյուջեի կրթություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 468563.0  հազ. դամի դիմաց ֆինանսավորվել է 456578.9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 97.5%-ով, որից`

         նախադպրոցական կրթություն հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 272163.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 264587.3 հազ. դրամ, կամ  պլանը կատարվել է 97.2 %-ով:

       Արտադպոցական դաստիարակություն հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 195400.0 հազ. դրամի դիմաց  ֆինանսավորվել է 191991.6 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  98.3%-ով, որից

         կրթություն /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 1000.0 հազ. դրամ:

2017 թվականի  Կրթություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված     447646.7 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 421173.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 94%-ով, որից`

ա.   նախադպրոցական կրթություն հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 251813,7 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 235765,4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  93,6 %-ով,

բ.    արտադպոցական դաստիարակություն հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 195833.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 185407.6 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  94.7 %-ով:

2018 և 2017  թվականների  տվյալների համեմատականից   երևում է, որ 2018 թվականի Կրթություն հատվածի  պահպանման ծախսերը 2017 թվականի ֆինանսավորման համեմատ  ավելացել  է 35405.9  հազ. դրամով:

           2018 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի Սոցիալական պաշտպանություն  հատվածի սոցիալական հատուկ արտոնություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված  20000.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 19952.8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  99.7%-ով:

2017 թվականի  Սոցիալական պաշտպանություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 20800,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 19375,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 93.1%-ով, որից`

ա.   սոցիալական հատուկ արտոնություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 20800,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 19375,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 93,1 %-ով:

 

       ՖՈՆԴԱՅԻՆ ԲՅՈՒՋԵ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

       ԵԿԱՄՏԱՅԻՆ ՄԱՍ

         Չարենցավան համայնքի 2018 թվականին  ֆոնդային բյուջե փաստացի մուտք է եղել  44214.2  հազ. դրամ, որից`

       չարտադրված ակտիվների իրացումից մուտքեր, այդ թվում հողի օտարումից մուտքեր` 44171.4  հազ. դրամ:

Չարենցավան համայնքի 2017 թվականի  ֆոնդային բյուջեի եկամուտների ճշտված պլանը կատարվել է  91,6%-ով, կամ ոչ ֆինանսական ակտիվների իրացումից ճշտված պլանով նախատեսված   81739,3 հազ. դրամի դիմաց  փաստացի մուտք է եղել 74882,8 հազ. դրամ, որից` հողի իրացումից մուտքերի փաստացին կազմել է 67156,9 հազ. դրամ, հիմնական միջոցների իրացումից մուտքերը ` 7725,9 հազ դրամ:

    ԾԱԽՍԱՅԻՆ ՄԱՍ 

 

           Չարենցավան համայնքի 2018 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի ճշտված պլանը կատարվել է 59%-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված  ծախսը կազմել է  161774.4  հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 95541.9 հազ. դրամ:

Չարենցավան համայնքի 2017 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի ճշտված պլանով նախատեսված  161768,5 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 106792,9 հազ. դրամ, կամ ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի ճշտված պլանը կատարվել է 66,0 %-ով:   

  

2018 թվականի ֆոնդային բյուջեի հիմնական միջոցներ հատվածի շենքեր և շինություններ հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 99751.7 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 63045.4  հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  63.2%-ով, այդ թվում`

        շենքեր և շինություններ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսվել է 99751.7 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 63045.4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 63.2%-ով,որից

      ա. շենքեր և շինությունների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսվել է 2442.0 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 1942.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 79.5%-ով,

     բ. շենքերի և շինությունների կապիտալ վերանորոգում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 97309.7 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 61103.4  հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  62.8%-ով:

2017 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի շենքեր և շինություններ հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 121613,5 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  72479,7 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 59,6 %-ով, որից`

ա.   շենքերի և շինությունների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 4382,0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  3160,0 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է  72,1 %-ով,

բ.   շենքերի և շինությունների կառուցում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 67384,7 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  40877,6 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 60,7 %-ով:

գ. շենքերի և շինությունների կապիտալ վերանորոգում հոդվածի ճշտված պլանով     նախատեսված ծախսը կազմել է 49846,8 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  28442,1 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 57 %-ով:

2018 և 2017 թվականների ֆոնդային բյուջեի հիմնական միջոցներ հատվածի շենքեր և շինություններ հոդվածի տվյալների համեմատականից   երևում է, որ 2018 թվականի շենքեր և շինություններ հոդվածի  պահպանման ծախսերը 2017 թվականի ֆինանսավորման համեմատ  նվազել  է 9434.3  հազ. դրամով:

2018 թվականի ֆոնդային բյուջեի  մեքենաներ և սարքավորումներ  հատվածի ծախսային մասի ճշտված պլանը կատարվել է 51.2%-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 57932.6 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 29686.6 հազ.դրամ,որից`

          ա. տրանսպորտային սարքավորումներ հոդվածի ճշտված պլանով  ծախս  է նախատեսվել  10750.0 հազ.դրամ,

            բ. վարչական սարքավորումներ  հոդվածի ճշտված պլանով  ծախս  է նախատեսվել  10762.6 հազ.դրամ,  իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 10707.0 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 99.5%-ով:

             գ.  այլ  մեքենաներ և սարքավորումներ  հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 36420.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  18979.6 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 52.1%-ով:

2017 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի Մեքենաներ և սարքավորումներ  հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 24466,1 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել 20893,2 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 85,4 %-ով, որից`

ա. տրանսպորտային սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 950,0 հազ. դրամ:

բ.    վարչական սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 11266,2 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  9093,8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  80,7 %-ով,

գ.    այլ մեքենաներ և սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 12249,9 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  11799,4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 96,3 %-ով:

  2018 և 2017 թվականների ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի Մեքենաներ և սարքավորումներ հատվածի տվյալների համեմատականից   երևում է, որ 2018 թվականի տվյալ հատվածի ծախսերը 2017 թվականի ֆինանսավորման համեմատ  ավելացել  է 8793.4 հազ. դրամով:

            2018 թվականի ֆոնդային բյուջեի այլ հիմնական միջոցներ հատվածի ծախսային մասի ճշտված պլանով նախատեսվել է 4090.0 հազ. դրամ, փաստացի ֆինանսավորվել է 2810.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 68.7%-ով, որից`

            ա. աճեցվող ակտիվներ հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 1000.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  750.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 75%-ով,

            բ. ոչ նյութական հիմնական միջոցներ հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 240.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  210.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 87.5%-ով,

             գ. գեոդեզիական և քարտեզագրական ծախսեր հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 200.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 200.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 100 %-ով,

             դ. նախագծահետազոտական ծախսեր հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել  է 2650.0 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 1650.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 62.2 %-ով:     

   2017 թվականի ֆոնդային բյուջեի Այլ հիմնական միջոցներ  հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 13688,9 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  11422,0 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 83,5 %-ով, որից`

ա.  ոչ նյութական հիմնական միջոցներ  հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 518,0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  412,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  79,5%-ով: 

բ.  գեոդեզիական քարտեզագրական ծախսեր հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 5000,0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  4650,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  93,0%-ով:

գ.   նախագծահետազոտական ծախսեր  հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 8170,9 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է  6360,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է  77,8%-ով:

2018 և 2017 թվականների ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի այլ հիմնական միջոցներ հատվածի տվյալների համեմատականից   երևում է, որ 2018 թվականի տվյալ հատվածի ծախսերը 2017 թվականի ֆինանսավորման համեմատ  նվազել  է 8612.0 հազ. դրամով:

ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ՖՈՆԴ

2018 թվականի ընթացքում  ճշտված պլանով պահուստային ֆոնդ է   նախատեսվել  50153.5  հազ. դրամ:

2017 թվականի բյուջեով պահուստային ֆոնդ է   նախատեսվել 36623,7 հազ. դրամ:

      

 

 

 

 Ընդ որում, ֆինանսավորումները կատարվել են բյուջեով նախատեսված ծախսերի համամասնությունների պահպանումով: Ղեկավարվելով «Տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 38-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի դրույթներով`

 

 

ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆԻՆ ՈՐՈՇՈՒՄ Է.

Հաստատել Ֆինանսատնտեսագիտական և գնումների կազմակերպման  բաժնի պետի հաղորդումը` Չարենցավան համայնքի 2018 թվականի  տարեկան բյուջեի կատարման մասին` համաձայն հավելվածի:


ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐ՝                                                      
ՀԱԿՈԲ ՇԱՀԳԱԼԴՅԱՆ


Նախագիծ կազմող ՍՈՒՐԵՆ ՇԱՀՆԱԶԱՐՅԱՆ
Կից փաստաթղթեր՝
Նախագծի քննարկման արձանագրությունը
 
Նիստ

  • Կարծիքներ

 
Պաշտոնական էլ. փոստ` 10029246@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2020 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ՉԱՐԵՆՑԱՎԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 2.03
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner