ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵ
ԵԿԱՄՏԱՅԻՆ ՄԱՍ
Չարենցավան համայնքի 2016 թվականի վարչական բյուջեի տարեսկզբի եկամուտների պլանը կազմել է 683523.8 հազ. դրամ, ճշտված պլանը կազմել է 638985.0 հազ. դրամ, փաստացին կազմել է 603807.3 հազ. դրամ, կամ փաստացին տարվա ճշտված պլանի նկատմամբ կատարվել է 94.5 %-ով:
Չարենցավան համայնքի 2015 թվականի վարչական բյուջեի տարեսկզբի եկամուտների պլանը կազմել է 618293,6 հազ. դրամ, ճշտված պլանը կազմել է 661219,9 հազ. դրամ, փաստացին կազմել է 609461,8 հազ. դրամ, կամ փաստացին տարվա ճշտված պլանի նկատմամբ կատարվել է 92,17 %-ով:
Չարենցավան համայնքի 2014 թվականի վարչական բյուջեի տարեսկզբի եկամուտների պլանը կազմել է 600228.1 հազ. դրամ, ճշտված պլանը կազմել է 629493.0 հազ. դրամ, փաստացին կազմել է 603408.8 հազ. դրամ, կամ փաստացին տարվա ճշտված պլանի նկատմամբ կատարվել է 95.9 %-ով:
Չարենցավան համայնքի 2016 թվականի վարչական բյուջեի ճշտված պլանով սեփական եկամուտ է պլանավորվել 211737.4 հազ. դրամ, փաստացի եկամուտը կազմել է 176997.9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 83.6 %-ով:
Չարենցավան համայնքի 2015 թվականի վարչական բյուջեի ճշտված պլանով սեփական եկամուտ է պլանավորվել 233201,9 հազ. դրամ, փաստացի եկամուտը կազմել է 182023,5 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 78,1 %-ով:
Չարենցավան համայնքի 2014 թվականի վարչական բյուջեի ճշտված պլանով սեփական եկամուտ է պլանավորվել 206337.3 հազ. դրամ, փաստացի եկամուտը կազմել է 180577.4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 87.5 %-ով
Համայնքի վարչական բյուջեի եկամուտների հավաքագրման 2016, 2015, 2014 թվականների տվյալներից պարզվում է, որ 2016 թվականի վարչական բյուջեի եկամուտների փաստացի հավաքագրումը 2015 թվականի համեմատությամբ նվազել է 5025.6 հազ. դրամով, 2014 թվականի համեմատությամբ` նվազել է 3579.5 հազ. դրամով:
Վարչական բյուջեի հարկային եկամուտների մեջ ամենամեծ տեսակարար կշիռ ունի գույքահարկը:
Գույքահարկի փաստացի եկամուտը 2016 թվականին կազմել է 93249.0 հազ. դրամ` պլանավորած 92400.0 հազ. դրամի դիմաց, կամ պլանը կատարվել է 101 %-ով:
Գույքահարկի փաստացի եկամուտը 2015 թվականին կազմել է 82983,2հազ. դրամ` պլանավորած 75600,0 հազ. դրամի դիմաց, կամ պլանը կատարվել է 109,8 %-ով:
Գույքահարկի փաստացի եկամուտը 2014 թվականին կազմել է 79419.7 հազ. դրամ` պլանավորած 69000.0 հազ. դրամի դիմաց, կամ պլանը կատարվել է 115.1 %-ով:
Գույքահարկի հավաքագրման 2016, 2015, 2014 թվականների բերված տվյալներից պարզվում է, որ 2016 թվականի փաստացի հավաքագրումը 2015 թվականի համեմատությամբ աճել է 10265.8 հազ. դրամով, իսկ 2014 թվականի համեմատությամբ աճել է 13829.3 հազ. դրամով:
2016 թվականի հողի հարկի գծով պլանավորած 4700.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 4689.7 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 99.8 %-ով:
2015 թվականի հողի հարկի գծով պլանավորած 4500.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 4782,6 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 106,3 %-ով:
2014 թվականի հողի հարկի գծով պլանավորած 4500.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 4897.9 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 108.9 %-ով:
Հողի հարկի 2016, 2015 և 2014 թվականների տվյալներից երևում է, որ 2016 թվականի փաստացի հավաքագրումը 2015 թվականի համեմատությամբ նվազել է 92.9 հազ. դրամով, իսկ 2014 թվականի համեմատ հողի հարկի փաստացի հավաքագրումը նվազել է 208.2 հազ. դրամով:
2016 թվականի պետական տուրքի գծով պլանավորված 6500.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 4852.9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 74.6 %-ով:
2015 թվականի պետական տուրքի գծով պլանավորված 6500.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 5197,8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 80.0 %-ով:
2014 թվականի պետական տուրքի գծով պլանավորված 6500.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 5394.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 83.0 %-ով:
Պետական տուրքի 2016, 2015, 2014 թվականների բերված տվյալներից երևում է, որ 2016 թվականի փաստացի մուտքերը նվազել է 2015 թվականի համեմատությամբ 344.9 հազ. դրամով, 2014 թվականի համեմատությամբ` նվազել է 541.1հազ. դրամով:
2016 թվականի վարչական բյուջեի տեղական տուրքերի պլանը կատարվել է 92 %-ով, կամ պլանավորված 11470,0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 10550.9 հազ. դրամ:
2015 թվականի տեղական տուրքերի պլանը կատարվել է 102.7 %-ով, կամ պլանավորված 11060,0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 11359,9 հազ. դրամ:
2014 թվականի տեղական տուրքերի պլանը կատարվել է 102.1 %-ով, կամ պլանավորված 12350.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 12612.4 հազ. դրամ
Տեղական տուրքերի 2016, 2015, 2014 թվականների բերված տվյալներից երևում է, որ 2016 թվականի տեղական տուրքի փաստացի հավաքագրումը 2015 թվականի համեմատ նվազել է 809.0 հազ. դրամով, իսկ 2014 թվականի համեմատությամբ նվազել է 2061.5 հազ. դրամով:
2016 թվականի վարչական բյուջեի համայնքի տարածքում գտնվող ոչ գյուղատնտեսական հողերի վարձակալական վճարների գծով ճշտված պլանով նախատեսված 12500.0 հազ. դրամի դիմաց եկամտի փաստացին կազմել է 12880.3 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 103%-ով:
2015 թվականի համայնքի տարածքում գտնվող ոչ գյուղատնտեսական հողերի վարձակալական վճարների գծով պլանավորված 14300.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացին կազմել է 13505,9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 94,5%-ով:
2014 թվականի համայնքի տարածքում գտնվող ոչ գյուղատնտեսական հողերի վարձակալական վճարների գծով պլանավորված 14000.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացին կազմել է 13934.9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 99.5%-ով:
Համայնքի տարածքում գտնվող ոչ գյուղատնտեսական հողերի վարձակալման վճարի գծով բերված տվյալներից երևում է, որ 2016 թվականի մուտքերը 2015 թվականի համեմատությամբ նվազել է 625.6 հազ. դրամով, իսկ 2014 թվականի համեմատությամբ` 1054.6 հազ. դրամով:
2016 թվականի բյուջեի գույքի վարձակալական վճարների պլանը կատարվել է 101%-ով, կամ ճշտված պլանով պլանավորված 4015.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 4059.2 հազ. դրամ:
2015 թվականի գույքի վարձակալական վճարների պլանը կատարվել է 82,5 %-ով, կամ պլանավորված 3200.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 2638,3 հազ. դրամ:
2014 թվականի գույքի վարձակալական վճարների պլանը կատարվել է 94.6 %-ով, կամ պլանավորված 3000.0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտքը կազմել է 2836.5 հազ. դրամ:
Գույքի վարձակալական վճարների գծով ներկայացված տվյալներից երևում է, որ 2016 թվականի գույքի վարձակալական վճարների գծով հավաքագրած հարկատեսակը 2015 թվականի համեմատ աճել է 1420.9 հազ. դրամով, 2014 թվականի համեմատ` աճել է 1222.7 հազ. դրամով:
2016 թվականին ֆինանսական համահարթեցման սկզբունքով ՀՀ պետական բյուջեից հատկացվել է դոտացիա 357972.1հազ. դրամ, ՀՀ պետական բյուջեից տրամադրվող նպատակային հատկացումներ` սուբվենցիա 21338,8 հազ. դրամ և ՀՀ պետական բյուջեից վարչական բյուջեին հատկացվել է այլ դոտացիա 47936.7հազ. դրամ:
2015 թվականի ֆինանսական համահարթեցման սկզբունքով ՀՀ պետական բյուջեից հատկացվել է դոտացիա 333171.5 հազ. դրամ, և ՀՀ պետական բյուջեից տրամադրվող նպատակային հատկացումներ` սուբվենցիա 21908,9 հազ. դրամ և ՀՀ պետական բյուջեից վարչական բյուջեին հատկացվել է այլ դոտացիա 72937.6հազ. դրամի չափով:
2014 թվականին ֆինանսական համահարթեցման սկզբունքով ՀՀ պետական բյուջեից հատկացվել է դոտացիա 290702.5 հազ. դրամ և ՀՀ պետական բյուջեից տրամադրվող նպատակային հատկացումներ` սուբվենցիաներ 22571.2 հազ. դրամ և ՀՀ պետական բյուջեից վարչական բյուջեին հատկացվել է այլ դոտացիա 109882.1հազ. դրամ:
2016 թվականին պետության կողմից ՏԻՄ-ին պատվիրակված լիազորությունների իրականացման ծախսերի ֆինանսավորման համար /ՔԿԱԳ/ պետական բյուջեից հատկացվել է 5342.9 հազ. դրամ:
2015 թվականին պետության կողմից ՏԻՄ-ին պատվիրակված լիազորությունների իրականացման ծախսերի ֆինանսավորման համար /ՔԿԱԳ/ պետական բյուջեից հատկացվել է 5342.9 հազ. դրամ:
2014 թվականին պետության կողմից ՏԻՄ-ին պատվիրակված լիազորությունների իրականացման ծախսերի ֆինանսավորման համար /ՔԿԱԳ/ պետական բյուջեից հատկացվել է 4358.564 հազ. դրամ: ԾԱԽՍԱՅԻՆ ՄԱՍ
2016 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի պլանը կատարվել է 94.4%-ով կամ ճշտված պլանով նախատեսված 639123.8հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 603253.8 հազ. դրամ:
2015 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի պլանը կատարվել է 92,2 %-ով կամ ճշտված պլանով նախատեսված 662078,2 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 610181,4 հազ. դրամ:
2014 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի պլանը կատարվել է 95.8 %-ով կամ ճշտված պլանով նախատեսված 630355.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 603564.9 հազ. դրամ:
2016 թվականի բյուջեի Ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ հատվածի ծախսային մասի պլանը կատարվել է 97.3%-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված 154117.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 149956.2 հազ.դրամ, որից`
ա. օրենսդիր և գործադիր մարմիններ, պետական կառավարում հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 96.1%-ով կամ պլանով նախատեսված 92746.5 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 89148.8 հազ. դրամ,
բ. ընդհանուր բնույթի այլ ծառայություններ հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 100%-ով կամ պլանով նախատեսված 5760.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 5760,5 հազ. դրամ,
գ ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 99%-ով կամ ճշտված պլանով նախատեսված 55610.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 55046.9 հազ. դրամ:
2015 թվականի ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ հատվածի ծախսային մասի պլանը կատարվել է 94,9 %-ով կամ ճշտված պլանով նախատեսված 167618,3 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 159014,7 հազ. դրամ, որից`
ա. օրենսդիր և գործադիր մարմիններ, պետական կառավարում հատվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 96,6 %-ով կամ պլանով նախատեսված 98263,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 94894,2 հազ. դրամ,
բ. ընդհանուր բնույթի այլ ծառայություններ հատվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 99.6 %-ով կամ պլանով նախատեսված 5783,3 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 5760,5 հազ. դրամ,
գ ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հատվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 91,8 %-ով կամ պլանով նախատեսված 63572,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 58360,0 հազ. դրամ:
2014 թվականի ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ հատվածի ծախսային մասի պլանը կատարվել է 96.9 %-ով կամ ճշտված պլանով նախատեսված 155027.9 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 150202.3 հազ. Դրամ որից`
ա. օրենսդիր և գործադիր մարմիններ, պետական կառավարում հատվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 94.6 %-ով կամ պլանով նախատեսված 95382.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 90243.2 հազ. դրամ,
բ. ընդհանուր բնույթի այլ ծառայություններ հատվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 99.5 %-ով կամ պլանով նախատեսված 4798.9 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 4776.1 հազ. դրամ,
գ ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հատվածի պահպանման ծախսերը կատարվել է 97.8 %-ով կամ պլանով նախատեսված 54847.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 53628.0 հազ. դրամ:
2016, 2015, և 2014 թվականների տվյալներից երևում է, որ 2016 թվականի ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ հատվածի պահպանման ծախսերը 2015 թվականի պահպանման ծախսերի ֆինանսավորման համեմատ նվազել է 9058.5 հազ. դրամով, իսկ 2016 թվականի ընդհանուր բնույթի հանրային ծառայություններ հատվածի պահպանման ծախսերը 2014 թվականի պահպանման ծախսերի ֆինանսավորման համեմատ նվազել է 246.1 հազ. դրամով:
2016 թվականի բյուջեի ծախսային մասի Պաշտպանություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 300.0 հազ. դրամ, որից`
ա.քաղաքացիական պաշտպանություն հոդվածով պլանավորվել է 100.0 հազ. դրամ,
բ. պաշտպանություն /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 200.0 հազ. դրամ, որից ֆինանսավորվել է 41.7 հազ դրամ:
2016 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի Հասարակական կարգ, անվտանգություն և դատական գործունեություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 100.0 հազ. դրամ:
2016 թվականի վարչական բյուջեի ծախսային մասի Շրջակա միջավայրի պաշտպանություն հատվածի աղբահանում հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 112520.0հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 109823.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 97,6%-ով:
2015 թվականի բյուջեի ծախսային մասի Շրջակա միջավայրի պաշտպանության հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 108662,9 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 102079,4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 94,0 %-ով, որից`
ա. շրջակա միջավայրի պաշտպանության հոդվածի աղբահանում հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 108092,8 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 101888,6 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 94,3 %-ով,
բ. շրջակա միջավայրի պաշտպանության /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 570,1 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 190,75 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 33,5 %-ով:
2014 թվականի բյուջեի ծախսային մասի Շրջակա միջավայրի պաշտպանության հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 105014.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 100487.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 95.7 %-ով, որից`
ա. շրջակա միջավայրի պաշտպանության հոդվածի աղբահանում հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 104024.1 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 99678.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 95.8 %-ով,
բ. շրջակա միջավայրի պաշտպանության /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 989.9 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 809.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 81.8 %-ով:
2016, 2015, 2014 թվականների տվյալներից երևում է, որ 2016 թվականի շրջակամիջավայրի պաշտպանության աղբահանում հոդվածի պահպանման ծախսերը 2015 թվականի աղբահանման ծախսերի ֆինանսավորման համեմատ աճել է 7934.4 հազ. դրամով, իսկ 2016 թվականի շրջակա միջավայրի պաշտպանության հոդվածի պահպանման ծախսերը 2014 թվականի ծախսերի ֆինանսավորման համեմատ աճել է 10145.0 հազ. դրամով:
2016 թվականի վարչականբյուջեի Հանգիստ, մշակույթ և կրոն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 19143,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 18279,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 95.5%-ով, որից`
ա. մշակութային ծառայություններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 18585,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 18079,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 97,3 %-ով,
բ. գրադարաններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 16800,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 16794,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 99,9 %-ով,
գ այլ մշակութային կազմակերպություններ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 1785,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 1285,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 72 %-ով,
դ. հեռուստահաղորդումներ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 558,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 200,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 35.9 %-ով:
2015 թվականի Հանգիստ, մշակույթ և կրոն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 19995,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 18940,6 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 94,7%-ով, որից`
ա. մշակութային ծառայություններ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 19355,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 18608,6 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 96,2 %-ով,
բ. գրադարաններ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 15150,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 14762,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 97,4 %-ով,
գ այլ մշակութային կազմակերպություններ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 4205,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3846,6 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 91,5 %-ով,
դ. հեռուստահաղորդումներ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 440,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 132,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 30,0 %-ով,
ե. քաղաքական կուսակցություններ, հասարակական կազմակերպություններ, արհմիություններ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 200,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 200,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 100,0 %-ով:
2014 թվականի Հանգիստ, մշակույթ և կրոն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 21161.2 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 19181.4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 90.6%-ով, որից`
ա. մշակութային ծառայություններ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 17271.2 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 16591.4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 96.1 %-ով,
բ. գրադարաններ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 12275.2 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 12275. հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 100.0 %-ով,
գ այլ մշակութային կազմակերպություններ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 4996.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 4316.2 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 86.4 %-ով,
դ. հեռուստահաղորդումներ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 1390.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 950.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 68.4 %-ով,
ե. քաղաքական կուսակցություններ, հասարակական կազմակերպություններ, արհմիություններ հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 2500.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 1640.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 65.6 %-ով:
2016, 2015, 2014 թվականների տվյալների համեմատականից երևում է, որ 2016 թվականի Հանգիստ, մշակույթ և կրոն հատվածի պահպանման ծախսերը 2015 թվականի ֆինանսավորման համեմատ նվազել է 661.6 հազ. դրամով, իսկ 2016 թվականի հանգիստ, մշակույթ և կրոն հատվածի պահպանման ծախսերը 2014 թվականի ֆինանսավորման համեմատ նվազել է 902.4 հազ. դրամով:
2016 թվականի Կրթություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 314787.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 314598,9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 99,9%-ով, որից`
ա. նախադպրոցական կրթություն հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 154477,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 154300.9 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 99.9 %-ով,
բ. բարձրագույն կրթություն հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 480,0 հազ.դրամ, փաստացին`480.0հազ. դրամ,
գ արտադպոցական դաստիարակություն հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 159830.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 159818.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 99.9 %-ով:
2015 թվականի կրթություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 327365,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 314661,7 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 96,1%-ով, որից`
ա. նախադպրոցական կրթություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 164270,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 157606,7 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 96,0 %-ով,
բ. բարձրագույն կրթություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորվել է 200,0 հազ.,
գ արտադպոցական դաստիարակություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 162445,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 157055,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 96,7 %-ով:
2014 թվականի կրթություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 284223.9 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 278535.4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 98.0 %-ով, որից`
ա. նախադպրոցական կրթություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 137809.6 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 134335.1 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 97.5 %-ով,
բ. բարձրագույն կրթություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 1038.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 1038.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 100.0 %-ով,
գ արտադպոցական դաստիարակություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 145376.3 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 143162.3 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 98.5 %-ով:
2016, 2015, 2014 թվականների տվյալների համեմատականից երևում է, որ 2016 թվականի Կրթություն հատվածի պահպանման ծախսերը 2015 թվականի ֆինանսավորման համեմատ նվազել է 62.8 հազ. դրամով, իսկ 2016 թվականի կրթություն հատվածի պահպանման ծախսերը 2014 թվականի ֆինանսավորման համեմատ աճել է 36063.5 հազ. դրամով:
2016 թվականի Սոցիալական պաշտպանություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 3920,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3910,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 99,9%-ով, որից`
ա. սոցիալական հատուկ արտոնություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 3920,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3910,0 հազ. դրամ կամ պլանը կատարվել է 99.9 %-ով:
2015 թվականի Սոցիալական պաշտպանություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 3000,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3000,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 100,0%-ով, որից`
ա. սոցիալական հատուկ արտոնություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 3000,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3000,0 հազ. դրամ կամ պլանը կատարվել է 100.0 %-ով:
2014 թվականի Սոցիալական պաշտպանություն հատվածի ճշտված պլանով պլանավորված 4100.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3690.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 90.0%-ով, որից`
ա. սոցիալական հատուկ արտոնություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 4100.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3690.0 հազ. դրամ կամ պլանը կատարվել է 90.0 %-ով:
ՖՈՆԴԱՅԻՆ ԲՅՈՒՋԵ
ԵԿԱՄՏԱՅԻՆ ՄԱՍ
Չարենցավան համայնքի 2016 թվականի ֆոնդային բյուջեի եկամուտների ճշտված պլանը կատարվել է 80.2 %-ով, կամ պլանով նախատեսված 112136,0 հազ. դրամի դիմաց փաստացի մուտք է եղել 89889.2 հազ. դրամ, որից` հողի օտարումից մուտքերի փաստացին կազմել է 86339.236 հազ. դրամ, գույքի իրացումից մուտքերը ` 3490.0 հազ դրամ:
Չարենցավան համայնքի 2015 թվականի ֆոնդային բյուջեի եկամուտների ճշտված պլանը կատարվել է 27.1%-ով, կամ պլանով նախատեսված 48715,1 հազ. դրամի դիմաց, փաստացի մուտք է եղել 13205,2 հազ. դրամ, որից հողի օտարումից մուտքերի փաստացին կազմել է 13205,2 հազ. դրամ:
Չարենցավան համայնքի 2014 թվականի ֆոնդային բյուջեի եկամուտների ճշտված պլանը կատարվել է 57.1%-ով, կամ պլանով նախատեսված 83845.8 հազ. դրամի դիմաց, փաստացի մուտք է եղել 47878.6 հազ. դրամ, որից հողի օտարումից մուտքերի պլանավորված 81845.8 հազ. դրամի դիմաց փաստացին կազմել է 30421.4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 37.2 %-ով:
Համայնքի սեփական գույքի օտարումից փաստացի եկամուտն կազմել է 15504.3 հազ. դրամ:
2016 թվականի պետական բյուջեից կապիտալ ծախսերի ֆինանսավորման նպատակային հատկացումներից /սուբվենցիաներ/ պլանով պլանավորված 1214.6 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 974.6 հազ. դրամ կամ պլանը կատարվել է 80.2 %-ով:
2015 թվականի պետական բյուջեից կապիտալ ծախսերի ֆինանսավորման նպատակային հատկացումներից /սուբվենցիաներ/ պլանով պլանավորված 200.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 183.7 հազ. դրամ կամ պլանը կատարվել է 91,9 %-ով:
2014 թվականի պետական բյուջեից կապիտալ ծախսերի ֆինանսավորման նպատակային հատկացումներից /սուբվենցիաներ/ պլանով պլանավորված 2000.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 1953.0 հազ. դրամ կամ պլանը կատարվել է 97.7 %-ով:
Ծախսային մաս
Չարենցավան համայնքի 2016 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի ճշտված պլանը կատարվել է 80.16 %-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 113350.8 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 90863.57 հազ. դրամ:
Չարենցավան համայնքի 2015 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի ճշտված պլանը կատարվել է 27.1 %-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 48715,1 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 13205,2 հազ. դրամ:
Չարենցավան համայնքի 2014 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի ճշտված պլանը կատարվել է 56.1 %-ով, կամ ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 85383.4 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 47858.4 հազ. դրամ:
2016 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի Շենքեր և շինություններ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 64294.4 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 55597.97 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 86.5 %-ով, որից`
ա. շենքերի և շինությունների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 7330.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 3830.0 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 52,2 %-ով,
բ շենքերի և շինությունների կապիտալ վերանորոգում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 56964.4 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 51767.97 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 90.9 %-ով:
2015 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի շենքեր և շինություններ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 43721.8 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 26955.4 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 61.7 %-ով, որից`
ա. շենքերի և շինությունների ձեռք բերում հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 19141,6 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 8073,5 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 42,2 %-ով,
բ շենքերի և շինությունների կառուցում հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 3200.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 2808.7 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 87.8 %-ով,
գ. շենքերի և շինությունների կապիտալ վերանորոգում հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 13511,6 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 7773,5 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 57,5 %-ով:
2014 թվականի շենքեր և շինություններ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 43721.8 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 26955.4 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 61.7 %-ով, որից`
ա. շենքերի և շինությունների ձեռք բերում հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 11230.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 7700.0 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 68.6 %-ով,
բ շենքերի և շինությունների կառուցում հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 3200.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 2808.7 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 87.8 %-ով,
գ. շենքերի և շինությունների կապիտալ վերանորոգում հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 29291.8 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 16446.6 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 56.2 %-ով:
2016 թվականի ֆոնդային բյուջեի ծախսային մասի Մեքենաներ և սարքավորումներ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 45411.8 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 34160.6 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 75.2 %-ով, որից`
ա. տրանսպորտային սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 13000.0 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 11150.4 հազ. դրամ:
բ. վարչական սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 2485.0 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 1606,8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 64,6 %-ով,
գ. այլ մեքենաներ և սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 29926,8 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 21403,4 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 71.5 %-ով:
2015 թվականի մեքենաներ և սարքավորումներ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 26083,5 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 3473,0 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 13,3 %-ով, որից`
ա. վարչական սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 1705,0 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 773,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 45,3 %-ով,
բ. այլ մեքենաներ և սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 24378,5 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 2700,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 11.1 %-ով:
2014 թվականի մեքենաներ և սարքավորումներ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 36711.4 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 17940.0 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 48.9 %-ով, որից`
ա. վարչական սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 1930.0 հազ. դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 1555.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 80.6 %-ով,
բ. այլ մեքենաներ և սարքավորումների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 34781.4 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 16385.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 47.1 %-ով:
2016 թվականի Այլ հիմնական միջոցներ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 3644,6 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 1105,0 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 30.3 %-ով, որից`
ա. նախագծահետազոտական ծախսեր հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 3405,0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 1105,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 32.4%-ով:
բ. աճեցվող ակտիվների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 239.6 հազ.դրամ:
2015 թվականի Այլ հիմնական միջոցներ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 3490,0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 1658,8 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 47,5 %-ով, որից`
ա. ոչ նյութական հիմնական միջոցների նախագծային ծախսերի ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 3290,0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 1475,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 44,8%-ով:
բ.Աճեցվող ակտիվների ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 200.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 183,8 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 91,9 %-ով:
2014 թվականի Այլ հիմնական միջոցներ հատվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 4950.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 2963.0 հազ.դրամ, կամ պլանը կատարվել է 59.9 %-ով, որից`
ա. ոչ նյութական հիմնական միջոցների նախագծային ծախսերի ձեռք բերում հոդվածի ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 2500.0 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 1010.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 40.4 %-ով:
ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ՖՈՆԴ
2016 թվականի բյուջեով նախատեսված 34236.8 հազ. դրամի պահուստային ֆոնդից փաստացի ծախսվել է 6645,0 հազ. դրամ, որից Սոցիալական հատուկ արտոնություններ /այլ դասերին չպատկանող/ հոդվածի համար ֆինանսավորվել է 6645.0 հազ. դրամ: Ընդ որում, ֆինանսավորումները կատարվել են բյուջեով նախատեսված ծախսերի համամասնությունների պահպանումով:
2015 թվականի ընթացքում նախատեսված 31000.0 հազ. դրամի պահուստային ֆոնդից փաստացի ծախսվել է 12385,0 հազ. դրամ, որից`
ա. բարձրագույն կրթություն հատվածի` այլ նպաստներ հոդվածի ճշտված պլանով պլանավորված 4000.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 3240.0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 81,0 %-ով :
բ. սոցիալական պաշտպանություն հատվածի`այլ նպաստներ բյուջեից պլանով պլանավորված 9200,0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 9145,0 հազ. դրամ, կամ պլանը կատարվել է 99,4 %-ով :
2014 թվականի ընթացքում նախատեսված 31000.0 հազ. դրամի պահուստային ֆոնդից փաստացի ծախսվել է 25762.822 հազ. դրամ, որից`
ա. բնակարանային շինարարություն և կոմունալ ծառայություն հատվածի`ընդհանուր բնույթի այլ ծառայություններ ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 9767.1 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 5967.0 հազ. դրամ:
բ. Տնտեսական հարաբերությունների ճանապարհային տրանսպորտ հատվածի` շենքերի և կառույցների ընթացիկ նորոգում և պահպանում ճշտված պլանով նախատեսված ծախսը կազմել է 10104.5 հազ.դրամ, իսկ փաստացի ծախսը կազմել է 8508.8 հազ.դրամ: գ. բարձրագույն կրթություն հատվածի` այլ նպաստներ բյուջեից ճշտված պլանով պլանավորված 3000.0 հազ. դրամի դիմաց ֆինանսավորվել է 2667.0 հազ. դրամ:
դ. սոցիալական պաշտպանություն հատվածի`այլ նպաստներ բյուջեից ֆինանսավորվել է 8620.0 հազ. դրամ:
Ղեկավարվելով «Տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 38-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետով և «Հայաստանի Հանրապետության Բյուջետային համակարգի մասին» օրենքի 6-րդ հոդվածի 1-ին կետի և 35-րդ հոդվածի 5-րդ կետով `
ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆԻՆ ՈՐՈՇՈՒՄ Է.
Ընդունել ի գիտություն ֆինանսական և տնտեսական վերլուծությունների բաժնի պետի հաղորդումը` Չարենցավան համայնքի 2016 թվականի տարեկան բյուջեի կատարման մասին` համաձայն հավելվածի
|